Recenzie Nvidia Shield – The Verge

Jocuri

Unde sunt jocurile reale?

Puteți juca aproape orice joc Android cu ecranul tactil al Shield, oricât de ciudat ar fi, dar nu acesta este scopul sistemului. Dacă cumpărați un Shield, doriți să jucați jocuri cu suport pentru controler … și pe Android, pur și simplu nu există o mulțime de jocuri excelente pentru controler.

De exemplu, ați putea presupune că Minecraft editia de bunzunar ar fi o distracție fantastică cu un gamepad, dar nu așa funcționează – chiar dacă puteți descărca Minecraft pe o Xbox 360 reală, versiunea Android nu include suport pentru controler. Este o problemă pentru fiecare sistem de jocuri Android cu controale fizice, dar, mai rău, chiar și acele jocuri care acceptă controlere de joc nu joacă toate frumos cu joystick-urile și butoanele Shield. Lua Taxi nebun, care tocmai a debutat pe Android în urmă cu câteva săptămâni: acceptă controlerele Moga Xperia Play și PowerA, dar nu Shield. Pentru a fi corect, nu este vina lui Nvidia că dezvoltatorii nu au rațele la rând, dar este un obstacol pentru Shield în ambele sensuri. În acest moment, ar putea necesita o masă critică de vânzări Shield sau o presiune reală de la Google pentru a îmbunătăți lucrurile. Există un lucru pe care Google l-ar putea îmbunătăți imediat: nu există nicio modalitate de a spune dacă jocurile acceptă standardul controlerului de joc Android în momentul în care le cumpărați în Google Play.

Actualizați: Unele dintre aceste probleme au fost reduse acum că vă puteți construi propriile controale, parte a unei actualizări majore de software. Taxi nebun a adăugat, de asemenea, suport Shield.

Din fericire, Android nu este în întregime lipsit de jocuri de control excelente. Declanșator mort funcționează bine și un demo al continuării sale Dead Trigger 2 are o grafică mai bună decât orice joc pe care l-am văzut rulând pe mobil înainte, luptându-se cu valuri de zombi într-un mediu extrem de detaliat, cu bazine de apă care reflectă întreaga lume. ShadowGun: DeadZone este un shooter online perfect jucabil, dacă nu unul deosebit de profund. Grand Theft Auto III, și mai bine încă Grand Theft Auto: Vice City, joacă minunat pe Shield la rezoluție înaltă, arătând mult mai bine decât au făcut-o pe PlayStation 2.

Există câteva jocuri Android bune în amestec

PC clasic Max Payne arată cât de ușor poate fi să tragi cu capul cu degetele mari ale Shieldului în mișcare lentă, deși este păcat că Rockstar a afectat nivelul de dificultate. Sonic Ariciul, CD Sonic, și Sonic the Hedgehog 4: Episode II nu sunt garantate doar pentru a declanșa nostalgie, ci sunt foarte distractive. Conducta este un port capabil al titlului Wii, deși există ceva în neregulă cu setările zonei moarte ale thumbstick-ului care face dificilă vizarea. Și Epic Citadel, deși nu este de fapt un joc, este o tachinare tentantă a titlurilor pe care biblioteca Android le-ar putea include în cazul în care mulți dezvoltatori Unreal Engine și-au portat jocurile pe platformă.

Există mai multe, dar, în general, veți găsi că titlurile clasice care au apărut pe Super Nintendo, Sega Genesis, PlayStation 2 și titlurile clasice pentru PC sunt cel mai probabil să aibă suport bun pentru controler. Chiar și atunci nu este un dat, totuși: Ubisoft tocmai a fost lansat Prințul Persiei 2 remake-ul nu funcționează cu comenzile Shield.

Vechile jocuri de tip consolă tind să aibă cel mai bun suport pentru controller

Chiar dacă ar exista o mulțime de jocuri Android bune, totuși, s-ar putea să aveți probleme cu instalarea lor pe Shield începând de astăzi. Jocurile mari pentru Android pot ocupa câteva gigaocteți, iar Shield este livrat cu mai puțin de 12 GB de stocare utilizabilă. Dacă credeți că ați folosi doar slotul pentru card SD, gândiți-vă din nou: nu puteți instala aplicații pe card. Nvidia îmi promite că instalarea aplicațiilor pe SD va fi remediată în prima actualizare de după lansare, o actualizare la Samsung pentru Galaxy S4, dar ar putea fi dificilă deocamdată. (Actualizați: Acest lucru a fost remediat de la o actualizare de software din 28 octombrie.) De asemenea, este demn de remarcat faptul că, dacă aveți un card SD de peste 32 GB, va trebui să îl formatați cu sistemul de fișiere NTFS utilizând un PC Windows.

Într-un singur loc poți obține jocuri de control grozave: emulatoarele clasice de consolă. Nu voi intra în modul în care ai putea, ahem, dobândi creativ copii de jocuri precum Star Fox 64 și Unelte din metal solid, dar cu siguranță funcționează. Tegra 4 de la Shield este suficient de puternic pentru a rula Nintendo 64 și titlurile originale PlayStation, cu câteva erori aici și acolo. Butoanele de umăr și declanșatoarele pot fi un pic ciudate, totuși: când Peppy mi-a cerut să fac o rola de butoi, am făcut din greșeală mai multe.