CUM SA

De ce ar trebui să luați în considerare un plan de telefonie mobilă preplătit – Review Geek

VECTOR FUN / Shutterstock

Nu există niciun motiv să plătiți în exces pe planul dvs. de telefon. Planurile preplătite costă aproape jumătate din prețul planurilor tipice postplătite și nu necesită contracte sau verificări de credit, astfel încât să puteți pleca în orice moment. Costuri mai mici, libertate și flexibilitate: acestea sunt motivele pentru a trece la un operator preplătit.

Care este diferența?

Planurile preplătite vă taxează la începutul lunii pentru o cantitate stabilită de vorbire, text și date. Nu necesită un contract sau o verificare a creditului și nu există taxe pentru depășirea costurilor, deoarece puteți utiliza doar date sau minute pe care le-ați plătit deja. Puteți economisi mulți bani plătind pentru o cantitate limitată de date sau minute cu un plan preplătit, deși majoritatea operatorilor preplătiți oferă opțiuni nelimitate la preț redus pentru cei care doresc acest lucru.

Planurile tradiționale „postplătite” de la AT&T, Sprint, T-Mobile și Verizon sunt practic opusul planurilor preplătite. Tu și transportatorul sunteți de acord cu o anumită cantitate de date, discuții sau mesaje text la începutul lunii, dar plătiți la sfârșitul lunii. De aceea, planurile postplătite necesită verificări ale creditului și impun taxe pentru depășirea costurilor. Desigur, transportatorii postplătiți au petrecut ultimii câțiva ani pivotând către planuri nelimitate, care sunt scumpe, dar fără taxe de depășire.

Simți cum se schimbă roțile dințate? Planurile preplătite nu au planuri postplătite de complicații sau de angajament și vă pot economisi o grămadă de bani, mai ales dacă nu utilizați o mulțime de date, minute sau texte.

De ce costă mai mult plata în avans?

O fotografie cu cineva care pune schimbarea într-o pușculiță în timp ce ține un telefon mobil.
fizkes / Shutterstock

Cine nu vrea să economisească bani pe factura lor de telefon? Planurile preplătite cu date nelimitate tind să coste în jur de 40 USD, în timp ce planurile cu date limitate (sau fără date) pot ajunge până la 15 USD pe lună. Este mult mai ieftin decât planurile postplătite oferite de Verizon, AT&T, Sprint și T-Mobile, care se situează în jurul valorii de 60 USD sau 70 USD înainte de taxe și plăți pe dispozitiv.

Dar de ce sunt atât de ieftine planurile preplătite nelimitate (și planurile preplătite în general)? Ei bine, se reduce la performanță. Clienții preplătiți sunt considerați „cu prioritate redusă”, ceea ce înseamnă că sunt primii care au viteze reduse sau au scăzut apelurile în zonele aglomerate. Operatorul dvs. preplătit poate oferi viteze de descărcare mai mici decât operatorul mediu postplătit, poate sări peste datele hotspot LTE sau să limiteze toate fluxurile video la 480p. Desigur, aceste lucruri diferă între transportatori și planuri.

Clienții preplătiți pot experimenta, de asemenea, limitarea (viteza redusă) mult mai repede decât clienții postplătiți. Un plan postplat nelimitat vă poate oferi 50 GB de internet wireless cu viteză maximă înainte de a încetini lucrurile, în timp ce un operator de transport preplătit nelimitat ar putea să frâneze la 30 GB (sau mai repede dacă aveți un plan bugetar).

Desigur, performanța nu este singurul lucru care menține costurile plătite în avans. Operatorii preplătiți nu oferă avantaje precum telefoanele BOGO sau abonamentele gratuite Disney +, care sunt adesea luate în considerare în facturile postplătite. În plus, operatorii preplătiți rareori vă cer să plătiți taxe de activare sau servicii, economisind bani atunci când trebuie să schimbați telefonul sau să treceți la un plan mai ieftin.

Există unele situații în care planurile postplătite costă mai puțin. De exemplu, operatorii de transport cu plată ulterioară au tendința de a oferi reduceri mari pentru familiile numeroase. Și dacă nu sunteți special în legătură cu telefonul pe care îl utilizați, avantajele telefonului BOGO sau actualizările gratuite oferite de un operator de transport postplătit vă pot economisi o grămadă de bani. Dar, în general, planurile preplătite sunt mai ieftine decât cele postplătite din cauza performanței reduse a rețelei și a lipsei de avantaje.

Fără angajamente, fără verificare de credit

O fotografie de somon pe un munte, cu brațele larg deschise, privind în soare.  Se simt liberi.
HQuality / Shutterstock

Una dintre cele mai bune părți ale planurilor preplătite este că vă oferă o mulțime de libertate. Nu există contracte, deci vă puteți modifica planul sau puteți trece la un nou operator în orice moment. Și pentru că plătiți la începutul lunii, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la refuzul unui plan bazat pe creditul dvs.

Dar așteaptă, nu sunt cele mai multe planuri postplătite fără contract? Operatorii cu plată ulterioară au renunțat treptat la contracte cu ani în urmă, dar utilizează în continuare planuri de plată prin telefon și taxe de reziliere anticipată pentru a prinde clienții. Planurile de plată ale dispozitivului „fără dobândă” acumulează dobândă dacă vă anulați serviciul mai devreme și poate fi dificil să coordonați un exod dacă partajați un plan cu familia sau prietenii.

Acestea fiind spuse, unora le este greu să se adapteze la viața preplătită. Majoritatea operatorilor preplătiți se așteaptă să vă aduceți propriul dispozitiv și, în cazul în care operatorul dvs. vinde telefoane, probabil că nu oferă planuri de finanțare clienților preplătiți. S-ar putea să fie nevoie să căutați singuri telefoane sau să cumpărați un telefon în avans dacă nu puteți obține un plan de finanțare din magazine precum Best Buy, B&H sau Amazon.

La ce plan preplătit trebuie să vă înscrieți?

Acum, că v-ați stabilit un plan preplătit la prețuri accesibile, este timpul să începeți cumpărăturile! Există nenumărate companii de transport preplătite care oferă oferte speciale, chiar și pentru familii. Și pentru că vă puteți activa telefonul online, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la ce transportatori au o locație de vânzare cu amănuntul lângă casa dvs.!

Pentru a vă ajuta să începeți, iată planurile noastre preplătite preferate: