CUM SA

Paramount + este o risipă de bani și nu ar fi trebuit să mă abonez – Review Geek

ViacomCBS

Am facut. Am achiziționat Paramount + la cel mai bun preț posibil cu cele mai multe caracteristici posibile. Asta e corect. Am primit-o pentru 30 de dolari pentru primul an cu canale și anunțuri locale. Nu poți obține o afacere mai bună. Și știi ce? Încă am plătit prea mult. Nu ar fi trebuit să mă abonez deloc.

În teorie, sunt de fapt exact genul de persoană care ar trebui să se aboneze la Paramount +. La urma urmei, sunt mare Star Trek fan, și acesta este unul dintre principalele puncte de vânzare ale serviciului. Nu mă crede? Verificați oricare dintre recentele reclame Paramount +, cum ar fi cea de mai sus. Ce este în față și centru? A Star Trek caracter. Sau ascultați oricare dintre reclamele sale, toate povestite de Patrick Stewart. Știi că tipul a devenit faimos pentru rolul său de căpitan Jean-Luc Picard. Paramount + menționează celelalte emisiuni ale sale, dar nu vă va lăsa să uitați că ViacomCBS (și prin extensie Paramount +) este casa Star Trek.

M-am abonat la Paramount + în martie, ceea ce înseamnă că am avut aproximativ trei luni pentru a-i cunoaște conținutul și ofertele. Știi ce îmi petrec cea mai mare parte a timpului vizionând? Disney + și HBO Max. Sau Netflix. Urmează sesiuni ocazionale Hulu și Amazon Prime. Nu m-am uitat deloc la Paramount + de cel puțin o lună. Și nu sunt sigur când o voi urmări din nou. Probabil voi anula mai întâi – în martie viitoare.

Problema este conținută. Paramount + pare să aibă o bibliotecă imensă, care crește. Dar ați putea împărți problemele de conținut Paramount + în trei categorii: găsite în altă parte, lipsit de lumină sau lipsă în întregime.

O mulțime de nostalgii pe care le puteți urmări oriunde

1624143334 64 Paramount este o risipa de bani si nu ar
ViacomCBS

Când vă gândiți la asta, o mulțime din ceea ce dorește să ofere Paramount + se reduce la a vă lovi de nostalgie. Spectacolele se termină, iar acestea se retrag din aer. Dar asta nu înseamnă că nu veți dori să le urmăriți din nou. Și din nou. Deci, teoretic s-ar putea să vă abonați la Paramount + pentru că emisiunea sau filmul dvs. preferat este acolo. Poate satisface nostalgia! Dar problema este, probabil că este și peste tot.

Doriți să transmiteți în flux NCIS? Acesta este un spectacol de lungă durată (încă în aer!) Cu peste trei sute de episoade. Perfect pentru binging. Nu aveți nevoie de Paramount +; este pe Netflix. Sonic Ariciul ne-a luat pe toți prin surprindere, dovedindu-se a fi un film bun. Și îl puteți urmări pe Paramount + … și Hulu. ador zona Amurgului, care pentru mine este încă o minunată serie de Sci-Fi și povestiri atent gândite în toți acești ani. Deci, este uimitor să-l vezi pe Paramount +. Oh, și Netflix și Hulu.

Avatar: The Last Airbender este de departe unul dintre cele mai bune spectacole animate din toate timpurile. Și Legenda Korra, deși nu este la fel de bun, merită totuși urmărit cel puțin o dată sau de două ori. Pentru edificare completă. Și le puteți urmări pe ambele pe Paramount +. Sau Netflix. Pentru multe persoane, Frasier este o modalitate excelentă de a coborî pe banda de memorie, datorită poveștii sale inteligente și inteligente. Dar de ce să vă abonați la Paramount + pentru a-l transmite în flux atunci când puteți face deja acest lucru pe Hulu sau chiar gratuit pe Peacock. Chiar și fiul meu urmărește emisiunile sale preferate Paramount + în altă parte, cum ar fi Nicky, Ricky, Dicky și Dawn, pe care îl puteți găsi și pe Netflix.

Același lucru este valabil și pentru Star Trek dacă ceea ce îți pasă cu adevărat este lucrurile din anii ’90 și anii anteriori. Paramount + are fiecare episod de Star Trek (denumit seria originală sau TOS), Generație următoare (TNG), Spațiul adânc 9 (DS9), Voyager, și chiar Afacere. Sună grozav, aș urmări din nou toate aceste emisiuni. De fapt, îmi croiesc drum TNG încă o dată.

Dar nu o urmăresc pe Paramount +. Nu, toate aceste emisiuni sunt pe Netflix, Amazon Prime și Hulu. Așa că mă uit la Netflix sau Amazon Prime pentru că la Paramount +, trebuie să mă ocup de reclame, iar la celelalte, nu.

Chiar dacă emisiunile pe care am vrut să le vizionez erau pe Hulu, unde am și nivelul de suport publicitar, aș prefera să mă uit acolo la Paramount +. Deoarece Paramount + arată prea multe reclame. Veți primi mai multe pauze publicitare pline de mai multe reclame decât pe Hulu. Într-un episod, a trebuit să suport cinci pauze pentru reclame interminabile. Nu, mulțumesc, voi merge la Hulu și voi face doar trei pauze.

Și uite, știu că toți urăsc modul în care exclusivitățile ne obligă să ne înscriem pentru încă un serviciu. Dar aceasta este problema opusă. Puteți găsi o mare parte din conținut pe Paramount + în altă parte; devine un motiv pentru care nu vă înscrieți. Pentru că probabil ai deja acces la acel spectacol sau la acest film.

Acum s-ar putea să vă gândiți, spectacolele părăsesc Netflix, Hulu și ceilalți tot timpul. Toate aceste exemple ar putea deveni într-o zi o exclusivitate Paramount + și este absolut adevărat că s-ar putea întâmpla. Dar nu este garantat și, chiar dacă ar fi, nu am ști când. Contractele trebuie să expire, negocierile trebuie să aibă loc. Și la sfârșitul zilei, vorbim despre starea lucrurilor acum. Ar fi o prostie să te abonezi la orice serviciu, deoarece într-o zi ar putea avea un exclusivism.

Excepția pentru Star Trek fanii aici sunt lucrurile mai noi, Star Trek: Descoperire, Picard, și Punți inferioare care este exclusiv pentru Paramount +. Dar asta se adânceste într-o altă problemă: conținutul lipsit de lumină.

Uf, cine vrea să urmărească acest Schlock?

O varietate de spectacole de la The Challenge to Ink Master
O mulțime de nope în această listă.

Teoretic, Star Trek ar trebui să fie un motiv important pentru care ar trebui să mă abonez la Paramount +, deoarece este singurul loc pe care îl puteți viziona cel mai nou Star Terk spectacole. Am recunoscut deja că sunt super Star Trek tocilar care poate cita citatele și, probabil, a alcătuit o listă de episoade „top ten”. Dar asta este pentru lucrurile din epoca anilor 90 și seria originală. Când vine vorba de nou Star Trek serii de genul Descoperire, Picard, și Cursuri scurte … uf, doar nu. Îmi pare rău, dar nu o pot face ca Star Trek ventilator. Problemele sunt nesfârșite.

Descoperire faimos a trecut prin contrariile produsului și schimbările producătorului și se arată. Nu am terminat niciodată primul sezon. Este dureros să te uiți. Și am auzit că al doilea sezon se îmbunătățește și al treilea sezon este, fără îndoială, bun, dar cine vrea să se tortureze în speranța unei potențiale recompense?

Star Trek: Picard nu se simte ca un Star Trek arată deloc și este plin de probleme de continuitate care mă blochează. Am continuat să mă uit doar din cauza lui Patrick Stewart și nu am nevoie să mă uit din nou. Remarcabil este Punți inferioare ceea ce este mult mai bun decât mă așteptam, dar, de asemenea, nu merită cu adevărat un al doilea control. Acest lucru se rezumă la natura spectacolului, care este un În stil Rick și Morty comedie de desene animate care vrea și ea să fie Biroul. Funcționează, dar este destul de bun, nu grozav.

Și nu este doar Star Trek asta e o problemă, atenție. Paramount + este plin de lucruri care pur și simplu nu seamănă cu nimic din ce aș vrea vreodată să vizionez. Jumătate din ea pare a fi reality show-uri. Puteți urmări fiecare episod și sezon din Supravieţuitor, dar încă nu înțeleg de ce ai vrea. Și acesta este probabil cel mai bun reality show al său.

De asemenea, are o abundență de documentare, inclusiv trei despre 11 septembrie și trei despre prințesa Diana. Avem cu adevărat nevoie de atât de mulți care să acopere aceleași subiecte? Veți găsi comedii grosolane, cum ar fi Crank Yankers, sau emisiuni MTV neinspirate (aproape totul după Daria). Și poate că unele dintre acestea îți plac, dar niciuna nu mă atrage.

S-ar putea să credeți că eu sunt problema și că nu-mi place genul de conținut pe care îl deține Paramount, dar nu este deloc. Problema este că conținutul Paramount pe care mi-ar plăcea cu adevărat să-l vizionez nu este nici măcar pe Paramount +.

De ce nu pot să mă uit la asta?

O căutare pentru „Cum m-am întâlnit cu mama ta” în Paramount + cu zero rezultate.

Parmaount + a început în mod celebru ca CBS All Access înainte de a redenumi și atrage în emisiunile Nickelodeon, MTV și Comedy Central. Suna foarte bine. Îmi plac multe emisiuni CBS. Pacat ca nu le pot viziona pe Paramount +; Trebuie să plec în altă parte. S-ar putea să pară că mă plâng de spectacolele pe care le pot găsi din nou în alte servicii, dar de data aceasta este mai rău. În loc de „de ce m-aș înscrie pentru a viziona acest lucru pe Paramount + când îl pot vedea pe Netflix” devine „de ce m-aș înscrie când spectacolul nu este chiar pe Paramount +, în schimb este pe Netflix”.

Lua Teoria Big Bang. Acesta este un spectacol CBS și nu îl puteți urmări pe Paramount +, doar că are Tânărul Sheldon. Daca vrei Teoria Big Bang, apelează la HBO Max. Apropo de HBO Max, acolo veți găsi, de asemenea Parcul din sud, și nu în secțiunea Comedy Central din Paramount +.

Simțiți-vă că priviți Orașul larg? Asta nu este pe Paramount +, ci pe Hulu. Și așa este Cum am întâlnit-o pe mama ta. Ce zici Cronici Shanara, care poate fi singurul spectacol MTV după Daria merita vazut. Glumesc, asta e pe Netflix, nu pe Paramount +. Cu promisiunea de a aduce emisiuni Nickelodeon, am sperat cu adevărat să retrăiesc o copilărie și să prind un episod de Pete și Pete. Pacat ca nu-l poti transmite deloc.

Chiar și atunci când ceva este în Paramount +, asta nu garantează că este tot. NCIS: LA, Provocarea, Lumea realași multe altele lipsesc episoade sau sezoane întregi. Nu poți urmări majoritatea Star Trek filme, cu numai Star Trek IV, VII, VIII, și X în ofertă. Și sper să vă placă primele trei Misiune imposibila filme, pentru că nu poți urmări niciunul după aceea.

Dar există o altă mare problemă legată de Paramount + și de conținutul lipsă. După cum probabil puteți ghici, sunt un tăietor de cabluri și nu am avut servicii de cablu sau satelit de aproape un deceniu. Asta înseamnă că pierd de cele mai multe ori emisiuni noi la posturi precum CBS. V-ați gândi că, abonându-vă la Paramount +, aș putea în sfârșit să ajung la curent cu toate noile spectacole grozave care mi-au lipsit. Dar nu pot.

Pentru că, chiar dacă spectacolul este pe Paramount +, ar putea fi doar sezonul curent. Mi s-a spus de mai multe ori să verific All Rise, dar Paramount + arată doar sezonul 2. Mă străduiesc Teoria Big Bang pentru prima dată pe HBO Max, desigur. Dacă vreau să verific spin-off-ul său, Tânărul SheldonCred că voi rămâne la HBO Max. Serviciul respectiv găzduiește primele trei sezoane, în timp ce Paramount + găzduiește doar al patrulea. Mama joacă Anna Farris și asta e tot ce trebuie să știu pentru a vrea să verific. Din păcate, Paramount + are doar sezonul 8. Oh, bine, cred.

Încă am plătit prea mult

Lacunele din conținutul Paramount + sunt mai mari decât găurile de complot dintr-un episod de Star Trek: Picard. Și, în cele din urmă, nu mă lasă nimic de urmărit. Deci, pe de o parte, am primit un an de la Paramount + pentru o afacere foarte bună.

Dar, pe de altă parte, am plătit în continuare prea mult. Și cu siguranță nu am de gând să cheltuiesc mai mult când este timpul să re-up și să plătesc prețul normal. Am văzut deja tot ce îmi doresc și singurul lucru pe care trebuie să îl aștept este un al doilea sezon Picard, Punți inferioare, si poate Minune când ajunge. Dar pentru acele selecții subțiri, aș fi mai bine să mă abonez de la lună la lună.

Poate că Paramount + își va rezolva problemele într-o zi. Dar, deocamdată, am plătit pentru un serviciu pe care nu îl folosesc, nu pare că se va schimba.