Recenzie Backbone One: cel mai bun controler de jocuri mobil de până acum

Pe măsură ce disputele cu privire la conținutul pe care îl poți juca pe iPhone-ul tău sunt furioase între Apple, Epic Games, Google și Microsoft, o companie numită Backbone se concentrează în loc să se asigure că profiți la maximum de jocurile disponibile în prezent . Așa cum a făcut Razer cu controlerul său Kishi pentru iOS și, așa cum au făcut alte companii cu controlere proprii, Backbone introduce unul pentru 100 USD pe care îl numește Backbone One. O puteți cumpăra de pe site-ul Backbone.

Cu controlerul complet extins, se poate potrivi oricărui iPhone care rulează iOS 13 sau o versiune ulterioară, începând cu iPhone 6S și incluzând noua linie iPhone 12. Este minunat pentru jocurile Apple Arcade care acceptă controlere. Cerul: Copiii Luminii și Call of Duty: Mobile joacă minunat cu Unul. Și, pentru jocuri populare precum COD: mobil care nu au suportul controlerului pornit de la început, Backbone organizează tutoriale vizuale care apar înainte de lansare pentru a vă ghida prin pașii de pornire a acestuia în setările jocului.

De la lansarea Backbone One, acum funcționează cu Impactul Genshin, xCloud iOS beta pentru abonații Xbox Game Pass Ultimate și Google Stadia. Chiar și jocuri de genul Hades prin intermediul aplicației Steam Link (cu computerul meu conectat prin Wi-Fi) mi s-a părut surprinzător de natural.

Stick-ul analogic are dimensiuni similare cu cele încorporate în Joy-Con pentru Nintendo Switch.

BackBone One

Declanșatoarele sunt, de asemenea, similare cu cele de pe Joy-Con, totuși acestea au o călătorie mai satisfăcătoare.

Spre deosebire de majoritatea accesoriilor pentru controlere fabricate până acum, Backbone One este un hibrid de hardware și software bine integrate. Dacă ne uităm la hardware, este, fără îndoială, cel mai bun de acest gen de până acum. Ambele părți ale acestui controler au margini rotunjite care se potrivesc în mod natural în mâna mea. Am lăudat designul Razer Kishi, dar acesta are un aspect mai subtil, care nu acoperă la fel de mult marginile telefonului tău. Fiecare buton are un clic tactil mai receptiv, iar stick-urile analogice se simt aproximativ la aceeași dimensiune ca Joy-Con pentru Switch a Nintendo. Vorbind despre Joy-Con, declanșatoarele din spate ale One se simt de fapt mai bine.

Backbone One oferă încărcare Lightning passthrough, cu suport pentru căști Lightning, dacă aveți un set. De asemenea, are o mufă pentru căști de 3,5 mm, oferindu-vă un alt mod de a asculta sunet – chiar dacă iPhone-ul dvs. nu are portul în sine. În ceea ce privește consumul de energie, Backbone spune că One în sine cere mai puțină energie de pe iPhone decât o fac multe căști Lightning cu fir. Nu am observat mai multă utilizare a bateriei în timpul jocului cu controlerul atașat decât aș face în mod normal fără ea.

BackBone One

În mod miraculos, One adaugă un port de 3,5 mm, deci scoateți căștile cu fir.

BackBone One

Portul Lightning acceptă încărcarea passthrough, precum și sunetul pentru Lightning EarPods.

Numai hardware-ul ar putea să merite achiziția, dar software-ul este ceea ce îl face cu adevărat unic. The One nu necesită aplicația însoțitoare pentru a funcționa cu orice joc iOS care acceptă un controler, dar utilizarea aplicației transformă iPhone-ul într-o consolă de jocuri.

Apăsând butonul portocaliu Backbone al controlerului în timp ce One este conectat la telefon, se va deschide aplicația Backbone, care arată ca un sistem de operare. Acolo veți găsi toate jocurile instalate într-o interfață aproape tvOS-esque. Aplicația arată, de asemenea, jocuri noi disponibile pentru descărcare în App Store, care acceptă controlere. Pentru a adăuga jocuri la interfața Backbone, trebuie doar să atingeți butonul portocaliu când porniți pentru prima dată fiecare joc nou. Această aplicație profită de excelența haptică a iPhone-ului pentru a răsfoi când răsuciți meniul, iar compania și-a făcut propriul efect de vibrație subtil satisfăcător pe care îl veți simți în timp ce zburați rapid printr-o grămadă de plăci din interfața cu umărul L1 și R1. butoane.

BackBone One

O privire completă asupra a ceea ce veți vedea când apăsați butonul portocaliu Backbone.

Derulați puțin mai jos în aplicație și veți găsi videoclipuri și videoclipuri salvate și cele de la prieteni. Acest controler are un buton dedicat pentru a vă permite să faceți o captură de ecran în joc sau chiar să înregistrați un videoclip, care sunt caracteristici care ar trebui să fie familiare tuturor celor care au folosit o consolă modernă de jocuri. În mod special aici, însă, este că puteți apăsa și ține apăsat butonul pentru o clipă pentru a marca momentele cheie din mers. Butonul Backbone luminează un LED roșu în timp ce înregistrați, astfel încât este ușor de văzut dintr-o privire când sunteți live. Backbone gestionează înregistrarea și accesarea clipurilor mult mai elegant decât Xbox One, PS4, PC sau Switch.

După salvarea unui videoclip, puteți decupa și partaja clipul în aplicația Backbone, precum și prin iMessage sau orice aplicații de socializare pe care le utilizați. Un lucru special de remarcat este că Backbone spune că poate înregistra clipuri 1080p la 30 de cadre pe secundă în codecul HEVC / H.265 (acceptat pe iPhone 7 și mai nou), astfel încât veți avea videoclipuri de calitate superioară fără a sacrifica la fel de mult spațiu de stocare așa cum necesită alte codecuri.

BackBone One

Butonul Backbone pulsează roșu pentru a indica când înregistrați ecranul.

O altă caracteristică software pe care o veți obține cu controlerul este posibilitatea de a crea petreceri și chat vocal cu prietenii în aplicație. Aceste petreceri funcționează independent de jocul pe care îl jucați fiecare (nici măcar nu trebuie să jucați un joc), deci este o modalitate bună de a vă conecta chiar dacă nu sunteți toți în Call of Duty: Mobile, de exemplu. Dacă vă place să înregistrați clipuri cu prietenii dvs., funcția de înregistrare video vă va ridica vocea în mix, împreună cu toți ceilalți din petrecere (indicată de lumina mică portocalie de lângă rama superioară a iPhone-ului în iOS 14). Fiecare participant poate alege să-și dezactiveze microfonul prin apăsarea dublă a butonului din stânga care are trei puncte orizontale.

BackBone One

Puteți începe sau participa la o petrecere pentru chat vocal prin intermediul aplicației Backbone cu alți utilizatori gratuit.

Instantaneele, înregistrarea video și organizarea de petreceri pentru chat vocal sunt doar câteva moduri în care Backbone ia frâiele în iOS pentru a crea o experiență mai interesantă decât Apple însăși le oferă jucătorilor. Oferă, de asemenea, notificări de prezență bogate, însoțite de o notificare – indiferent dacă vă aflați sau nu în aplicația Backbone – pentru a vă informa când un prieten s-a conectat sau cu o invitație pe care puteți face clic pentru a vă alătura unei petreceri.

Pe față, Backbone One este doar un controler – și unul foarte bun, la asta. Dar, cu îmbunătățiri software care profită de iOS în unele moduri inteligente, Backbone face ca iPhone-ul să se simtă ca o platformă de jocuri de bună-credință pe care vreau să o fac parte. Atunci când hardware-ul și software-ul funcționează împreună, cu capacitatea de a se alătura cu ușurință cu prietenii și de a înregistra clipuri, One se simte ca o experiență de joc care într-un fel o bate pe Apple până la punerea în aplicare a propriilor ambiții de joc. Nu mai este doar ca un telefon legat în câteva bucăți de plastic, ci începutul a ceva foarte special. Și pentru 100 de dolari, fără taxe lunare pentru a-și folosi software-ul și instrumentele de petrecere, este un preț atrăgător dacă faci o mulțime de jocuri mobile.

BackBone One

Controlerul Backbone One acceptă tot drumul înapoi la iPhone 6S.

Pe lângă faptul că funcționează pe iOS, Backbone One pare probabil mai potrivit pentru lansarea pe Android, având în vedere acest lucru Fortnite nu este disponibil în App Store-ul Apple. Deși, de la lansarea One, serviciile de streaming de jocuri Google Stadia și Microsoft xCloud au venit pe iOS, oferindu-vă mai mult conținut de jucat decât înainte. Backbone nu a comentat când am întrebat despre o versiune specifică pentru Android a One. Dar acest controler iOS merită deja costul de admitere dacă sunteți abonat Apple Arcade sau vă bucurați doar de câteva jocuri unice.

Fotografie de Cameron Faulkner / The Verge

Actualizare 27 aprilie, 10:30 AM ET: Backbone a confirmat asta Impactul Genshin este susținut de Unul. De asemenea, am actualizat această recenzie pentru a observa că Google Stadia și xCloud sunt ambele accesibile pe iOS.