Bravely Default 2 review: este un RPG clasic care se simte puțin prea familiar

Când primul Implicit cu curaj lansat în 2014, a reprezentat un fel de revenire. Dezvoltatorul Square Enix și-a făcut numele cu jocuri de rol clasice, bazate pe ture Final Fantasy, dar în cele din urmă au cedat locul unor experiențe mai mari, mai cinematografice. Cu Implicit cu curaj, Square se întorcea la rădăcini. Poate că a fost din punct de vedere tehnic o franciză nouă, dar jocul a fost pur clasic Final Fantasy-aventurarea stilului. A introdus chiar și un nou sistem de luptă care să-l ajute să reșapeze prea mult teren nou.

Deci, unde lasă asta o continuare? Implicit curajos II – din punct de vedere tehnic, al treilea joc din serie, după 2016 Bravey Second: End Layer – face toate aceleași lucruri care au făcut originalul atât de interesant. Dar șapte ani mai târziu, nu are același impact. Implicit curajos II este realizat solid, iar sistemul de luptă este încă foarte distractiv cu care să te joci. Cu toate acestea, face foarte puțin pentru a ieși în evidență – acesta nu este un joc pe care îl joci pentru o poveste captivantă.

În primul rând, să clarificăm schema de denumire. Implicit curajos II nu este o continuare directă a jocului original, ci în schimb o poveste nouă, cu personaje noi, situate într-o lume nouă. De aceea Square Enix a început de la capăt cu titlul. (Gândește-te la asta ca Final Fantasy: X-2 a fost o continuare directă, în timp ce XI a fost o experiență nouă.) Dacă nu ați jucat niciun joc în serie până acum, alte lucru de știut despre nume este că, oricât de ridicol pare, „Implicit cu curaj”Are de fapt un fel de sens.

Luptele pe ture se bazează pe două comenzi unice numite „curajos” și „implicit”. Este în esență un sistem de risc / recompensă. A fi curajos înseamnă că poți lua mai multe rotații simultan, dar acest lucru înseamnă și că pierzi viitoarele rotații. Între timp, implicit, vă permite să săriți o mișcare pentru a acumula ture pentru o utilizare viitoare. Este o configurație inteligentă care adaugă o mulțime de strategie la bătălii, în special șefii, deoarece trebuie să faci alegeri grele cu privire la momentul în care trebuie să faci all-in și când să ai răbdare.

Configurarea este susținută de sistemul de lucru, un sistem de lungă durată Final Fantasy caracteristică care vă permite să vă personalizați personajele încadrându-le în roluri specifice, cum ar fi un mag sau călugăr alb. Deblochezi noi abilități în timp și poți chiar să amesteci și să asortezi joburi pentru a-ți crea echipa ideală. Este nevoie de mult timp, dar îmi place foarte mult să experimentez diferite combinații de locuri de muncă și abilități. Luptele abundente și măcinările din jocurile de rol clasice pot fi o oprire în unele jocuri, dar în Implicit curajos II, M-am simțit investit în aproape fiecare întâlnire.

Să te bucuri de aceste sisteme este esențial pentru a-ți plăcea acest joc – pentru că altfel, nu sunt multe aici. Da, Implicit curajos II tehnic are loc într-o lume cu totul nouă, dar este foarte familiar, mai ales dacă sunteți un Final Fantasy ventilator. Este foarte greu să spui ceva unic despre asta. Explorezi încă o dată un vast tărâm fantastic, căutând cristale puternice, controlând în același timp faimoșii eroi ai luminii. Nu este tocmai memorabil. Si dupa Octopath Traveler, care a fost dezvoltat de o parte din aceeași echipă și a prezentat o narațiune ambițioasă cu mai multe caractere, această blandness este deosebit de dezamăgitoare. La un moment dat, am început să sar peste scene de scurtă durată.

Într-adevăr, din ce vei scoate Implicit curajos II depinde de ceea ce cauți. Lupta este încă printre cele mai interesante pe care le-am experimentat și sistemul de locuri de muncă – care datează dinapoi Final Fantasy III – încă nu a îmbătrânit. Gândirea cu construcțiile de personaje și apoi dezlănțuirea lor asupra monștrilor rămâne incredibil de satisfăcătoare. Dacă te interesează, acesta este jocul. Este deosebit de frumos să joci pe Switch, care este ideal pentru acest tip de joc, deoarece poți să te îndepărtezi de o temniță în timp ce stai culcat în pat.

Restul experienței nu este tocmai rău, în sine, ci doar … acolo. Un tărâm de fantezie bland, cu personaje de care abia îmi amintesc. În Implicit curajos II, măcinarea nu este lupta – este ascultarea dialogului.

Implicit curajos II lansează pe Nintendo Switch pe 26 februarie.