CUM SA

Jocuri video despre care aș citi mai degrabă decât să joc – Review Geek

Jocurile video sunt o parte destul de mare din viața mea. Încerc să dau o probă majorității genurilor, dacă nu chiar a jocurilor individuale. Unii dintre ei nu suport să joc … dar încă vreau să experimentez. Este o dihotomie interesantă: jocurile nu sunt ca filmele și nu puteți rezuma totul în câteva ore. Deci, citind-o este.

Există câteva jocuri pe care le-am ținut de-a lungul anilor, nu din dorința de a le juca, ci din fascinația pentru construirea lumii sau comunitățile lor. Ori de câte ori apare o știre, o recenzie sau un editorial despre ele în fluxul meu de știri, mă opresc și o parcurg. Este involuntar în acest moment.

Așadar, iată o scurtă listă de jocuri despre care îmi place foarte mult să joc și totuși îmi place să citesc oricum.

World of Warcraft

Nu mi-au plăcut niciodată jocurile online multiplayer. Din punct de vedere structural, sunt plictisitoare, chiar dacă este greu să faci un sistem de luptă interesant, care să poată găzdui literalmente mii de oameni simultan. Și, în ciuda pretențiilor de conflicte epice de-a lungul lumii și de a-ți spune propria poveste personală într-o narațiune în evoluție, ele par să se rezumă inevitabil la uciderea a 10 oi cu aspect ușor supărat în câmpuri colorate diferite.

Dar WOW e diferit. World of Warcraft a fost actualizat continuu timp de 16 ani și, chiar și la început, se baza pe o lume deja plină de o tradiție fantezistă destul de profundă în stil Tolkien. Povestea are atât de multă amploare încât aproape nu te poți abține, dar măcar o cunoști când o să te intereseze de jocuri. S-a revărsat în întregime în alte genuri – o grămadă din a mea WOW cunoașterea vine din dorința de a ști cine naiba tipul meu Hearthstone carte este și de ce nu sunt pregătit să-l joc.

Există și aspectul social. Peste un deceniu și jumătate din WOW, s-a dezvoltat într-o cultură proprie, cu evenimente care au unele incursiuni fascinante în jocuri și cultură în general. Am putea vorbi despre Parcul din sud episodul sau Leeroy Jenkins, dar poate cel mai relevant din punct de vedere topic este ciuma Corrupted Blood, un glitch al jocului care s-a răspândit într-o lume online într-un mod care oglindea epidemiile din lumea reală … și uimitor, a devenit o sursă de informații utile pentru cercetarea reală a sociologia bolilor infecțioase.

Pokémon

De atunci nu am finalizat un joc Pokémon Pokémon Rubin, waaaaay în 2003. Nu mă înțelegeți greșit, eram corect obsedat de originale, la fel ca toți ceilalți din clasa mea de clasa a patra. Dar sunt de părerea (surprinzător de comună) că jocurile nu s-au îmbunătățit niciodată Auriu / Argintiu / Cristal, doar a doua colecție din serie.

Dar ia în considerare: unul dintre cele mai interesante lucruri despre Pokémon este intrările Pokedex, care au fost uneori ciudate și deranjante înapoi în 1996. Cubone este inițiativa originală: un lucru mic cu aspect de dinozaur care poartă craniul mamei sale moarte ca o cască. Odată cu generația ulterioară, avem Bewear, un lucru uriaș cu aspect de ursuleț de pluș care zdrobește în mod obișnuit coloana vertebrală a oamenilor, Banette, o fostă păpușă care se pare că era atât de furioasă că a fost abandonată încât a fost impregnată de viață și „caută copilul care a renegat-o” sau Yamask, un Pokémon care pare a fi un spirit uman mort care poartă o mască a fostului său chip în jur.

Intrare Pokemon alb pokedex
Salamence crede literalmente că poate zbura. GameFreak

Cu aproape o mie de monștri în listă la momentul scrierii, nu este de mirare că dezvoltatorii de Pokémon jocurile au trebuit să vină cu niște lucruri sălbatice pentru a umple acele Pokedex-uri. Sunt aici pentru ei … și pentru episoadele Drawfee pe care le apar.

EVE Online

EVE Online ar putea fi doar cel mai fascinant joc din istorie, în ciuda faptului că este puțin mai mult decât o combinație de foi de calcul și imagini de fundal animate. Bine, nu este corect. În inima sa, AJUN este un joc profund despre a trăi o viață ca un pilot de navă spațială nelegat, într-o lume online modelată și remodelată de mii de jucători dedicați. Doar că arată foarte mult ca o foaie de calcul deasupra unui tapet animat.

Dar EVE universul sistemelor stelare și al stațiilor spațiale este cu adevărat controlat de jucătorii săi. Dezvoltatorii au declarat că mai multe sau mai puține lucruri se întâmplă în lumea jocului, atâta timp cât nu spori jocul în sine. Asta înseamnă că EVE este, în esență, o utopie libertariană. Jucătorii cooperează în bresle gigantice numite „corporații” și sunt liberi să lupte sau să schemeze după bunul plac. Mai multe bresle mai mici sunt dedicate în totalitate sabotajului corporativ, disponibile pentru închiriere celui mai mare ofertant.

Adăugați faptul că există o legătură slabă, dar foarte reală între EVE moneda în joc și banii reali în lumea reală și, brusc, navele imaginare de dimensiuni urbane și sistemele de stele controlate de jucători sunt literalmente investite cu valoare. EVE cele mai mari bătălii corporative implică mii de jucători care se luptă în timp real, iar unele dintre „hoțurile” documentate care au căzut sunt chestii ale hoierilor de la Hollywood. Este suficient pentru a vă face să doriți să citiți o carte despre aceasta – și puteți!

Simulator de fermă

Este întotdeauna interesant faptul că unele jocuri video sunt în esență încercări de a reproduce o slujbă din viața reală – știi, lucrul pe care îl fac majoritatea oamenilor atunci când nu joacă jocuri video. Văd atracția simulării zilei de lucru, să zicem, a unui pilot de linie aeriană comercială sau chiar a unui manager de oraș. Dar un șofer de camion lung? Un bucatar? Un fermier?

Când eram copil, petreceam în fiecare vară la ferma bunicilor din Texas. Am făcut agricultură adevărată. Pot conduce un tractor, pot marca o vacă, pot construi kilometri și kilometri de garduri. În loc să fac oricare dintre acestea, fac liste snarky pe internet. Agricultura este o temelie a vieții umane, dar este, de asemenea, o muncă plictisitoare, plictisitoare, care rupe spatele, atât de mult încât am folosit milenii de avans tehnologic pentru a scoate cât mai mulți oameni din ecuație posibil.

Și totuși, sunt noi Simulator de fermă jocuri aproape în fiecare an, pe fiecare platformă, cu tone de DLC licențiat pentru a simula cu precizie piese extrem de specifice de echipamente agricole. E năucitor. E fascinant. Bănuiesc că majoritatea oamenilor care găsesc confort în agricultura simulată l-ar pierde rapid dacă ar fi trebuit să împingă un câmp de fân sau să schimbe un plantator pentru o cositoare fără niciun ajutor. Dar nu vreau să distrug fantezia pentru ei, așa că voi sta doar aici și mă voi minuna cum pot cheltui cinci dolari pe un picker oficial John Deere CP690 Cotton Picker.

inimile regatului

Nu am jucat niciodată o inimile regatului joc. Combinația dintre Final Fantasy și Disney animat nu este ceva de care am crezut vreodată că voi avea nevoie. Dar inimile regatului a început să-mi atragă atenția în urmă cu vreo 10 ani, când am observat că se numea unul dintre jocurile DS Kingdom Hearts 358/2 Days (pronunțat Trei Sute Cincizeci și Opt Peste Două Zile).

De atunci am primit titluri precum Kingdom Hearts: Dream Drop Distance și Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue. M-am gândit că orice serie de jocuri care avea titluri mai proaste decât a luptător de stradă remixul a fost demn de cel puțin puțină atenție.

Încă nu-mi pasă inimile regatului, mai mult decât mine despre orice alt JRPG care nu este Cerul Arcadiei. Însă încercarea de a-și descifra povestea bătăușilor este foarte distractiv. Pentru a crede diferitele explicații care au ieșit în masă în jurul eliberării Kingdom Hearts III, povestea seriei ar putea fi fie cea mai strălucitoare, fie cea mai oribilă piesă de complot scrisă vreodată de mâini umane.

Este, de asemenea, posibil ca povestea să se fi clonat și apoi să devină o versiune malefică a umbrei, care a fost, de asemenea, o clonă și care trăiește acum în inima fiecărui scriitor, inclusiv a mea și a clonelor mele, precum și a lui Sebastian din Mica Sirenă. A fost o prostie. Dar până la inimile regatului standarde, este destul de blând.

Suflete intunecate

Am încercat de trei ori să intru în original Suflete intunecate, și nu a ajuns niciodată la al doilea șef. Mișcarea sa lentă și gotcha lupta nu mă atrage deloc și nici dificultatea ei infamă. Aș putea petrece câteva sute de ore cu gud, aș prefera să le petrec pe ceva care este de fapt distractiv. I-am încercat jocul sora Sekiro: Umbrele mor de două ori, doar pentru a vedea dacă aș putea trece de asta cu niște mișcări distractive de ninja. Nu, în cele din urmă șefii frustranți s-au bucurat de mine.

Lupta șefului Dark Souls
De la Software

Și asta e păcat, pentru că Suflete intunecate și colegii săi din jocurile software (Sufletele demonului și Transmis de sânge) au unele dintre cele mai profunde și mai satisfăcătoare tradiții din jur. Știu acest lucru pentru că am căutat în recenzii și articole wiki care explică lumile și personajele din ele, diferiții șefi îngrozitori fiind un punct culminant pentru modul în care designul personajelor lor se împletește în bucăți de complot și istorie mondială. Cele mai multe dintre acestea sunt prezentate organic. Chiar trebuie să te săpezi în jocuri pentru a descoperi cum și de ce lumea este așa cum este.

Sau poți înșela și citi un articol tradițional. Așa cum fac eu. Pentru că nu sunt suficient de răbdător sau de masochist pentru a juca niciunul dintre aceste jocuri.