REVIEWS

Apple Watch: recenzia definitivă

Apple a depus o mulțime de lucruri pentru a poziționa ceasul ca un dispozitiv de fitness – în multe feluri, este singurul lucru pe care îl poate face un iPhone nu poate face. Cu un monitor de ritm cardiac încorporat, un accelerometru și avantajul de a fi mereu la încheietura mâinii, ceasul se simte de parcă ar trebui să fie cel mai bine purtabil de fitness, un minuscul computer pentru a face rușine toate acele Fitbits și Ups. Dar, la fel ca în cazul Ceasului, în timp ce capacitățile de fitness sunt primii pași către ceea ce în cele din urmă ar putea deveni un jucător, nu sunt nici pe departe o soluție completă.

Funcțiile de sănătate și fitness ale ceasului sunt împărțite în două aplicații: Activitate și Antrenament. Aplicația Activity este frumoasă, dar extrem de simplă – este ceea ce vă monitorizează mișcarea. Puteți stabili obiective pentru caloriile arse, exerciții fizice și în picioare, care sunt afișate ca trei inele concentrice. Roșu este calorii, verde este exercițiu, iar albastru stă în picioare. Nu sunt sigur de ce starea în picioare este măsurată în „ore” – ceasul doar te face să te ridici în picioare câteva minute la fiecare oră, și asta e suficient de bine. De asemenea, vă va arăta pașii și distanța totală, ceea ce este frumos.

Ceasul și telefonul funcționează împreună pentru a-l face și mai precis.

Toate aceste urmăriri au funcționat bine în timp ce purtau ceasul, dar pur și simplu nu se întâmpla mult. Spre deosebire de Fitbit și alte trackere populare de activități, aici nu există o componentă socială care să vă permită să concurați cu prietenii dvs. și nu există nici o urmărire a caloriilor arse în funcție de greutatea dvs. sau de ceea ce mâncați. Datele se introduc în baza de date de sănătate a iPhone-ului, astfel încât alte aplicații ar putea trage de acolo și vă vor oferi aceste alte caracteristici, dar din cutie este doar un tracker de activitate foarte de bază.

Cealaltă aplicație de sănătate și fitness este Workout, care vă oferă o serie de presetări orientate către diverse antrenamente cardio. Nu este o listă uriașă de opțiuni: aveți plimbări și alergări în interior și în aer liber, eliptice, cu bicicleta, trepte de scări, canotaj și „celălalt”. Apple spune că aceste presetări declanșează toate algoritmi specializați care utilizează accelerometrul și senzorul de ritm cardiac în moduri ușor diferite pentru a capta date extrem de precise. Dacă aveți iPhone-ul în buzunar, ceasul și telefonul vor lucra împreună pentru a calibra datele accelerometrului în funcție de GPS-ul telefonului pentru a le face și mai precise. Ingrijit.

Citeste si  Recenzie Samsung Galaxy Watch: iterație asupra inovației

Este cu siguranță plăcut să ai aceste presetări încorporate, dar, din nou, totul este destul de mult miză de masă. Nu există nimic care să surprindă greutăți de ridicare, yoga sau alte exerciții care nu vă ridică nici ritmul cardiac, nici nu accelerați accelerometrul cu mișcare. Puteți utiliza „celălalt” preset, care vă va oferi întotdeauna credit pentru o plimbare rapidă chiar dacă ceilalți senzori nu returnează o tonă de date, dar cu siguranță nu este perfect. Și am constatat că senzorul de ritm cardiac se lupta în timpul antrenamentelor mele, mai ales când eram foarte transpirat; a măsurat în mod constant aproximativ jumătate din ritmul cardiac corect în loc de 148bpm.

Din nou, Apple va îmbunătăți cu siguranță toate acestea cu actualizări de software; este greu să nu-i vezi adăugând mai multe tipuri de antrenament în timp. Dar, din cutie chiar acum, Apple Watch este un tracker de fitness foarte scump, barebones. Este mult mai plăcut decât concurenții săi – l-am folosit cu trupa albă sport și am crezut că este destul de izbitor – dar cu siguranță nu este mai complet.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button