Jawbone Jambox cu recenzie LiveAudio

Am fost fani ai Jawbone Jambox încă de la lansarea sa la sfârșitul anului 2010. Deși prețul său de 200 de dolari va provoca cu siguranță o dublă luare, trăirea cu un Jambox în ultimele șase luni m-a făcut un credincios în boxa portabilă Bluetooth 2.1 cu baterie de 10 ore (în funcție de utilizare). Astăzi, micul difuzor de 57 x 40 x 151 mm devine și mai bun datorită unei actualizări software 2.0 gratuite care adaugă LiveAudio la mix – Jawbone vorbește pentru redarea înregistrărilor binaurale tridimensionale. Eram sceptic că orice ajustare la DSP-ul unității ar merita atenția mea, darămite a ta. Dar orice îndoială a fost eliminată odată ce am găsit piese potrivite pentru a exploata caracteristica.

Ia rapid

Ia rapid

Actualizarea 2.0 a fost destul de nedureroasă, necesitând o vizită la secțiunea MyTalk a site-ului web Jawbone și apoi legarea Jambox-ului pe Mac-ul meu. De acolo, actualizarea a durat aproximativ un minut. Primele câteva melodii pe care le-am ascultat – „Mixomatoza” de Radiohead și „I would For You” de Janes’s Addiction – au sunat mai rău (mai liniștit și plat peste minime, medii și maxime) cu LiveAudio activat. Din fericire, compania mi-a indicat câteva piese Spotify care ar putea exploata caracteristica audio tridimensională, inclusiv „Moving in Stereo” de The Cars și „07 Ghosts 1” de la Nine Inch Nails. Aceste melodii, în special, au fost îmbunătățite semnificativ cu LiveAudio activat – lucru pe care îl puteți comuta rapid apăsând și ținând apăsate simultan tastele „+” și „-”. Efectul necesită ca ascultătorul să se afle la nivelul urechii cu difuzorul la o distanță de aproximativ trei până la cinci picioare și nu va funcționa prin cablul audio de 3,5 mm legat de Jambox – este o caracteristică exclusiv Bluetooth. Rezultatul a fost însă de netăgăduit.

Actualizarea Jambox LiveAudio este ca mutarea în stereo

Prezentare generală-6-1

Ascultând introducerea învârtitoare a Mașinilor, „Moving in Stereo” a fost ca și cum ai sta într-un nou val Osterizer cu Paulina Porizkova îmi trece degetele prin părul meu … și asta e un lucru bun. Din păcate, efectul funcționează numai pe piesele înregistrate având în vedere ascultarea binaurală tridimensională. Astfel, m-am trezit schimbând în mod constant funcția pentru fiecare piesă nouă pentru a testa beneficiile. Comportament care va deveni vechi, rapid. Actualizarea 2.0 este disponibilă acum.