Recenzie Amazon Echo Frames: ascultați aceste specificații

Nu mă așteptam să îmi placă la fel de mult cadrele Amazon Echo. Conceptul este relativ simplu: sunt o pereche de ochelari de vedere cu difuzoare mici și microfoane încorporate în temple, astfel încât să puteți asculta muzică și să comandați Alexa. Acestea rulează 249 USD și vin cu lentile de bază din plastic, dar le puteți duce la un optometrist și puteți obține lentile cu prescripție medicală.

Este o strategie mult mai inteligentă decât ochelarii inteligenți eșuați, care au încercat să adauge un afișaj în mix. Poate că este în lucru, dar la fel ca în multe dintre produsele sale, Amazon începe cu un produs minim viabil și repetă. Acest lucru este dublu adevărat pentru aceste rame Echo, care sunt acum disponibile pe scară largă pentru oricine să cumpere într-o versiune a doua a produsului, care face unele modificări la hardware-ul intern și la durata de viață a bateriei.

Amazon nu este însă singur în această categorie. Bose este, de asemenea, la cea de-a doua iterație de ochelari de soare (sau ochelari de vedere) cu difuzoare mici în temple – și oferă mai multe stiluri, pentru a porni.

Cadrele Echo m-au vândut pe conceptul de a avea audio personal, discret, disponibil în orice moment. Este un pic ca a descoperi din nou căștile. Dar în timp ce sunt vândut pe concept, din motive atât în ​​interiorul, cât și în afara controlului Amazon, experiența de fapt folosind Cadrele de ecou nu depășesc cu mult potențialul lor.

Cadrele Echo arată ca ochelari de vedere relativ normali - dar ieftini

Cadrele Echo arată ca ochelari de vedere relativ normali – dar ieftini.

Hardware și stil Echo Frames

Cadrele Echo sunt ochelari de bază, dreptunghiulari. Sunt fabricate în întregime din plastic lucios și sunt disponibile în trei culori diferite: o versiune complet negru, un design de broască țestoasă și o versiune care se estompează de la negru la albastru.

De asemenea, sunt destul de mari. Este un produs unic, dar nu așa funcționează ochelarii. S-au simțit confortabil pe capul meu, dar cred că par puțin cam mari – poate că nu-mi place această formă. Templele au o mulțime de flexiuni acolo unde se atașează, cel puțin.

Templele conțin toate componentele electronice și sunt destul de groase.

Amazon are un parteneriat cu LensCrafters pentru a ajuta oamenii să obțină obiective de prescripție adăugate la cadrele Echo, dar le-am folosit în timpul livrării, cu lentile din plastic transparent. Aceste lentile încorporate reflectă la naiba, făcându-le atât de distractive în timpul apelurilor Zoom, încât a trebuit să le scot. (În mod normal, port ochelari, așa că am avut lentile de contact în timpul testării.)

În ceea ce privește componentele tehnice, acestea sunt subtile. Există un microfon, buton de alimentare și câteva butoane de volum pe partea inferioară a tijei din dreapta – plus un receptor magnetic cu pogo pentru încărcare. Fiecare tijă are două găuri minuscule situate înapoi lângă ureche pentru sunet. Tulpina dreaptă are, de asemenea, un senzor tactil pe lateral, capabil să detecteze robinete și lovituri.

Toate aceste componente sunt acolo, dar dacă cineva nu le caută, ele sunt practic invizibile. Singurul cadou real că acestea sunt ochelari inteligenți este că tâmplele sunt destul de groase, îngustându-se brusc, astfel încât să se poată potrivi în spatele urechilor. Am fost îngrijorat că s-ar simți greoi (prefer să încep ochelarii de pe partea mai ușoară), dar nu s-au simțit niciodată așa pentru mine – Amazon le urmărește la 31 de grame. De asemenea, am fost îngrijorat că vor părea cumva tehnici, dar din fericire nu. Arată pur și simplu cam, ieftin. Chiar și doar oferirea unui finisaj diferit pe plastic ar fi putut ajuta.

Toate comenzile fizice pentru cadrele Echo se află pe tija dreaptă.

Software-ul Echo Frames

Există două moduri de utilizare a cadrelor Echo: ca „căști” Bluetooth de bază și ca dispozitiv Alexa. Evident, Amazon intenționează să o faceți pe aceasta din urmă, dar am constatat că erau surprinzător de decente ca căști de teleconferință și apeluri telefonice. Din păcate, acestea pot fi asociate doar la un singur dispozitiv la un moment dat și necesită o re-asociere completă pentru a comuta dispozitivele.

Într-adevăr, acestea sunt menite să fie doar accesorii pentru telefonul dvs., astfel încât singura mișcare bună este să le configurați în aplicația Alexa, ca orice alt dispozitiv Echo. Există câteva opțiuni unice, cum ar fi configurarea unei funcții de volum automat care încearcă să seteze volumul suficient de puternic pentru a depăși zgomotul ambiental. În caz contrar, dacă ați folosit orice alt dispozitiv Echo, atunci experiența de aici este cam aceeași.

Asta este și bine și rău. Este plăcut să ai doar Alexa disponibil tot timpul, indiferent dacă ești sau nu acasă. Dar, din moment ce cadrele Echo sunt asociate cu un telefon, ați dori să credeți că Alexa ar putea face felul de lucruri pe care vă așteptați să le facă un asistent digital pe un telefon. Nu poate.

Am folosit cadrele Echo cu un iPhone, iar sarcinile de bază pe care Siri le poate face, cum ar fi efectuarea de apeluri sau răspunsul la texte, nu vor avea loc niciodată pentru Alexa. Când i-am cerut lui Alexa să „Sune la Dan Seifert”, Alexa nu a utilizat în mod implicit propriul său sistem de teleconferință, ceea ce a însemnat că încercarea mea de a suna doar la telefonul mobil al lui Dan a dus la sunarea fiecărui dispozitiv Echo din casa lui și la enervarea întregii sale familii. (Puteți utiliza, de asemenea, Siri cu Rame, cu o apăsare lungă pe tijă, cel puțin.)

Există un truc telefonic interesant pe care l-am apreciat: abilitatea de a alege și alege ce notificări sunt anunțate. Când apare o nouă notificare, puteți atinge sau glisa pentru a spune cadrelor dacă doriți să auziți notificările din acea aplicație citite cu voce tare. În mod normal, sunt foarte supărat de sistemele audio pentru notificări, dar acesta facilitează filtrarea acestora la lucrurile foarte urgente și eliminarea acestora.

Ca dispozitiv Alexa, chiar am puține reclamații. A durat puțin până când difuzoarele Echo din apartamentul meu și-au dat seama că vorbesc cu ochelarii în loc de ei, dar în cele din urmă s-a stabilit.

Există găuri mici ale difuzoarelor chiar în fața urechilor pe fiecare tijă

Există găuri mici ale difuzoarelor chiar în fața urechilor pe fiecare tijă.

Echo Frames audio și durata de viață a bateriei

Poate că trucul meu software preferat pe cadrele Echo este că atunci când așezi ochelarii pe o masă cu capul în jos, se opresc după câteva secunde. Cred că este și un truc necesar. Deși Amazon promite că puteți trece printr-o „zi de 14 ore” de utilizare mixtă, acea utilizare mixtă se reduce într-adevăr la puțin peste trei ore de utilizare activă a difuzoarelor.

Nu este suficient de lung, sincer. Știu asta pentru că ucideam bateria acestor ochelari până la jumătatea după-amiezii în fiecare zi – pentru că îi foloseam mult mai mult decât mă așteptam. Lucrând de acasă, îmi îmbrac și scot în permanență căști pentru a asculta muzică, pentru a primi apeluri, pentru a vorbi cu soțul meu sau doar pentru a-mi odihni urechile. Cu Echo Frames, sursa mea de sunet este doar Acolo, discret și întotdeauna disponibil.

Erau atât de convenabili și la îndemână încât am fost cu atât mai enervat de neajunsurile lor. Nu le-am putut conecta la computer fără probleme importante și durata lor de viață a bateriei pur și simplu nu era la înălțimea sarcinii de a face ceea ce îmi doream.

Nu știu exact cum ar trebui să judec calitatea sunetului. Cadrele Echo au difuzoare minuscule care stau chiar în fața urechilor, așa că așteptarea basului profund sau cu adevărat orice mare ar fi o greșeală. Cu toate acestea, au oferit claritate atât în ​​ascultarea muzicii cât și a podcasturilor. Când le-am folosit pentru apeluri telefonice, oamenii de la celălalt capăt au fost surprinși să audă că mă aflu pe o cască Bluetooth.

Acele mici difuzoare sunt, de asemenea, remarcabil de bune la direcție. În majoritatea mediilor, le puteți auzi tare și clar, în timp ce cineva care se află la doar câțiva metri distanță nu ar auzi nimic.

Este minunat că urechile tale sunt deschise – M-am simțit mult mai în siguranță folosind cadrele Echo în timp ce mergeam pe bicicletă decât cu obișnuința mea obișnuită cu un singur căști, cu un singur căști. Din păcate, cadrele Echo nu sunt suficient de puternice pentru a concura cu zgomotul străzii. Chiar și la maxim, poate fi dificil să auziți cadrele atunci când există trafic și, dacă te afli într-un tren de metrou puternic, uită-l.

Rame Amazon Echo

Cadrele Amazon Echo.

Am avut câteva momente ciudate cu cadrele Echo. Purtarea căștilor este un mare semnal social că urechile tale sunt ocupate și că atenția ta nu este disponibilă imediat celor din jur. Dar, cu cadrele Echo, arăți la fel, indiferent dacă te uiți în spațiu sau asculti un podcast, astfel încât oamenii din jurul tău vor începe doar să-ți vorbească de parcă nu ai purta căști.

Există locuri în care interacțiunile sociale cu cadrele Echo sunt mai puțin aglomerate. În sala de așteptare a unui cabinet de doctor, de exemplu, am putut asculta un podcast în timp ce încă puteam asculta numele meu când era sunat. A fost capabil să facă nu numai asta, dar și să nu fiu tipul cu un căști în cască a fost frumos.

La câteva zile după ce am folosit cadrele Echo, mi-am dat seama brusc că nu mai mă mai încurc cu volumul de pe telefon. Mă duc constant pe butoanele de volum, fie pentru a asculta un videoclip rapid, fie pentru a reduce la tăcere unul. Dar pur și simplu să am un sunet convenabil, confortabil și personal activat în orice moment a însemnat că nu a trebuit să mă îngrijorez niciodată. Calitatea audio nu este excelentă, dar comoditatea este.

A fost minunat și m-a făcut să doresc o versiune a cadrelor Echo care nu trebuia să facă toate compromisurile pe care Amazon trebuia să le facă aici, în special în ceea ce privește durata de viață a bateriei (pentru dimensiune) și stilul (pentru preț). Mai presus de toate, totuși, am constatat că, deși Alexa este minunat în casa mea, se simte ca Apple a pus un plafon dur pe ceea ce i se permite să facă pe un iPhone.

Corecție, 12 ianuarie 2021: versiunea originală a acestei recenzii se referea la „tulpini” ca fiind partea ochelarilor cu electronica. Termenul corect este „temple”. Toate referințele au fost modificate și regretăm eroarea.