Recenzie Backbone One: cel mai bun controler de jocuri mobil de până acum

Pe măsură ce disputele cu privire la conținutul pe care îl poți juca pe iPhone-ul tău sunt furioase între Apple, Epic Games, Google și Microsoft, o companie numită Backbone se concentrează în loc să se asigure că vei beneficia la maximum de jocurile disponibile în prezent . Așa cum a făcut Razer cu controlerul Kishi pentru iOS și, așa cum au alte companii cu controlere proprii, Backbone introduce unul pentru 100 USD pe care îl numește Backbone One. O puteți cumpăra de pe site-ul Backbone.

Cu controlerul complet extins, se poate potrivi oricărui iPhone care rulează iOS 13 sau o versiune ulterioară, începând cu iPhone 6S și incluzând noua linie iPhone 12. Este minunat pentru jocurile Apple Arcade care acceptă controlere. Cerul: Copiii Luminii și Call of Duty: Mobile joacă minunat cu Cel. Și, pentru jocuri populare precum COD: mobil care nu au suportul controlerului pornit de la început, Backbone organizează tutoriale vizuale care apar înainte de lansare pentru a vă ghida prin pașii de pornire în setările jocului.

Privind înainte, sunt încântat să sar în sfârșit Impactul Genshin cu One odată ce jocul primește suport pentru gamepad. Chiar și jocuri de genul Hades prin intermediul aplicației Steam Link (cu computerul meu conectat prin Wi-Fi) mi s-a părut surprinzător de natural.

Stick-ul analogic are dimensiuni similare cu cele încorporate în Joy-Con pentru Nintendo Switch.

BackBone One

Declanșatoarele sunt, de asemenea, similare cu cele de pe Joy-Con, totuși acestea au o călătorie mai satisfăcătoare.

Spre deosebire de majoritatea accesoriilor pentru controlere fabricate până acum, Backbone One este un hibrid de hardware și software bine integrate. Dacă ne uităm la hardware, este, fără îndoială, cel mai bun de acest gen încă. Ambele părți ale acestui controler au margini rotunjite care se potrivesc în mod natural în mâna mea. Am lăudat designul Razer Kishi, dar acesta are un aspect mai subtil, care nu acoperă la fel de mult marginile telefonului tău. Fiecare buton are un clic tactil mai receptiv, iar stick-urile analogice se simt aproximativ la aceeași dimensiune ca Joy-Con pentru Switch pentru Nintendo. Vorbind despre Joy-Con, declanșatoarele din spate ale One se simt de fapt mai bine.

Backbone One oferă încărcare Lightning passthrough, cu suport pentru căști Lightning dacă aveți un set. De asemenea, are o mufă pentru căști de 3,5 mm, oferindu-vă un alt mod de a asculta sunet – chiar dacă iPhone-ul dvs. nu are portul în sine. În ceea ce privește consumul de energie, Backbone spune că One în sine cere mai puțină energie de pe iPhone decât o fac multe căști Lightning cu fir. Nu am observat mai multă utilizare a bateriei în timpul jocului cu controlerul atașat decât aș face în mod normal fără ea.

BackBone One

În mod miraculos, One adaugă un port de 3,5 mm, deci scoateți acele căști cu fir.

BackBone One

Portul Lightning acceptă încărcarea passthrough, precum și sunetul pentru Lightning EarPods.

Numai hardware-ul ar putea să merite achiziționarea, dar software-ul este ceea ce îl face cu adevărat unic. One nu necesită aplicația însoțitoare pentru a funcționa cu orice joc iOS care acceptă un controler, dar utilizarea aplicației transformă iPhone-ul într-o consolă de jocuri.

Apăsând butonul portocaliu Backbone al controlerului în timp ce One este conectat la telefon, se va deschide aplicația Backbone, care arată ca un sistem de operare. Acolo, veți găsi toate jocurile instalate într-o interfață aproape tvOS-esque. Aplicația arată, de asemenea, noi jocuri disponibile pentru descărcare în App Store, care acceptă controlere. Pentru a adăuga jocuri la interfața Backbone, trebuie doar să atingeți butonul portocaliu când porniți pentru prima dată fiecare joc nou. Această aplicație profită de excelența haptică a iPhone-ului pentru a răsfoi când răsuciți meniul, iar compania și-a făcut propriul efect de vibrație subtil satisfăcător pe care îl veți simți în timp ce zburați rapid printr-o grămadă de plăci din interfața cu umărul L1 și R1. butoane.

BackBone One

O privire completă asupra a ceea ce veți vedea când apăsați butonul portocaliu Backbone.

Derulați puțin mai jos în aplicație și veți găsi videoclipuri și videoclipuri salvate și cele de la prieteni. Acest controler are un buton dedicat pentru a vă permite să faceți o captură de ecran în joc sau chiar să înregistrați un videoclip, care sunt caracteristici care ar trebui să fie familiare tuturor celor care au folosit o consolă modernă de jocuri. Totuși, în special aici este că puteți apăsa și menține apăsat butonul pentru o clipă pentru a marca momentele cheie din mers. Butonul Backbone luminează un LED roșu în timp ce înregistrați, astfel încât este ușor de văzut dintr-o privire când sunteți live. Backbone gestionează înregistrarea și accesarea clipurilor mult mai elegant decât Xbox One, PS4, PC sau Switch.

După salvarea unui videoclip, puteți tăia și partaja clipul în aplicația Backbone, precum și prin iMessage sau orice aplicații de socializare pe care le utilizați. Un lucru special de remarcat este că Backbone spune că poate înregistra clipuri 1080p la 30 de cadre pe secundă în codecul HEVC / H.265 (acceptat pe iPhone 7 și mai nou), astfel încât veți avea videoclipuri de calitate superioară fără a sacrifica la fel de mult spațiu de stocare, așa cum necesită alte codecuri.

BackBone One

Butonul Backbone pulsează roșu pentru a indica când înregistrați ecranul.

O altă caracteristică software pe care o veți obține cu controlerul este posibilitatea de a crea petreceri și chat vocal cu prietenii în aplicație. Aceste petreceri funcționează independent de jocul pe care îl jucați fiecare (nici măcar nu trebuie să jucați un joc), deci este o modalitate bună de a vă conecta chiar dacă nu sunteți cu toții în Call of Duty: Mobile, de exemplu. Dacă vă place să înregistrați clipuri cu prietenii, funcția de înregistrare video vă va ridica vocea în mix, împreună cu toți ceilalți din petrecere (indicată de lumina mică portocalie de lângă rama superioară a iPhone-ului în iOS 14). Fiecare participant poate alege să-și dezactiveze microfonul apăsând de două ori butonul cel mai din stânga care are trei puncte orizontale.

BackBone One

Puteți începe sau participa la o petrecere pentru chat vocal prin intermediul aplicației Backbone cu alți utilizatori gratuit.

Instantanee, înregistrări video și organizarea de petreceri pentru chat vocal sunt doar câteva moduri în care Backbone ia frâiele în iOS pentru a crea o experiență mai interesantă decât Apple însăși le oferă jucătorilor. De asemenea, oferă notificări de prezență bogate, însoțite de o notificare – indiferent dacă sunteți sau nu în aplicația Backbone – pentru a vă informa când un prieten s-a conectat sau cu o invitație pe care puteți face clic pentru a vă alătura unei petreceri.

Pe față, Backbone One este doar un controler – și unul foarte bun, la asta. Dar, cu îmbunătățiri software care profită de iOS în unele moduri inteligente, Backbone face ca iPhone-ul să se simtă ca o platformă de jocuri de bună-credință pe care vreau să o fac parte. Când hardware-ul și software-ul funcționează împreună, cu capacitatea de a se alătura cu ușurință cu prietenii și de a înregistra clipuri, One se simte ca o experiență de joc care într-un fel o bate pe Apple până la punerea în aplicare a propriilor ambiții de joc. Nu mai este doar ca un telefon legat în câteva bucăți de plastic, ci începutul a ceva foarte special. Și pentru 100 USD, fără taxe lunare pentru a-și folosi software-ul și instrumentele de petrecere, este un preț atrăgător dacă faci o mulțime de jocuri mobile.

BackBone One

Controlerul Backbone One acceptă tot drumul înapoi la iPhone 6S.

Deoarece funcționează pe iOS, Backbone One pare chiar mai potrivit pentru lansarea pe Android, având în vedere acest lucru Fortnite nu este disponibil în Apple App Store – nici serviciile de streaming de jocuri Stadia Google sau Microsoft xCloud. Backbone nu a comentat când am întrebat despre o versiune specifică pentru Android a One. În timp ce experiența ar fi, fără îndoială, mai bună, cu mai mult conținut pentru a juca cu el, controlerul Backbone pentru iOS merită deja costul de admitere dacă sunteți abonat Apple Arcade sau vă bucurați doar de câteva jocuri unice.

Fotografie de Cameron Faulkner / The Verge