Recenzie boxe Ikea și Sonos: perete de sunet

Ikea și Sonos au revenit cu cel mai recent produs din seria lor colaborativă Symfonisk. Scopul gamei este de a face ca tehnologia – în acest caz, difuzoarele wireless – să se potrivească mai bine cu decorul și mobilierul pentru casă. După ce au lansat acum doi ani o lampă de masă și un difuzor pentru raft, companiile au venit cu un al treilea act care nu necesită deloc nicio masă, raft sau podea – pentru că atârnă de perete. Noul „cadru foto cu difuzor Wi-Fi” Symfonisk de 200 de dolari va fi disponibil în magazinele Ikea pe 15 iulie.

Numele este un pic greșit, deoarece nu puteți pune propriile imagini sau postere în acest cadru. „Difuzorul de perete” ar fi mai precis, dar rezultatul final este o altă încercare de a camufla gadgeturile cu un design mai plăcut, care se amestecă cu restul casei.

Rama de imagine este proiectată pentru montare și vine cu toate componentele hardware (suport, șuruburi etc.) necesare pentru aceasta. Dar poți, de asemenea, să-l sprijini de un perete și să-l folosești în acest fel; Ikea include picioare din silicon în acest scop și există tampoane de pâslă preinstalate pentru a împiedica rama să provoace deteriorarea peretelui. Indiferent dacă îl închideți sau îl ridicați pe un raft, acesta poate fi orientat orizontal sau vertical. Majoritatea produsului este fabricat din plastic, dar panoul frontal cu opera de artă este o țesătură din poliester. Trei butoane fizice pentru redare / pauză și controale de urmărire sunt situate în spatele marginii stângi a cadrului; brandul Ikea și Sonos este un indiciu vizual pentru a ajunge unde sunt ușor de simțit după un timp.

Designul de artă implicit al Ikea pe materialul din plasă nu va fi pentru toată lumea. Artistul Jennifer Idrizi a spus că este inspirat de „structura” muzicii – se estompează și se estompează. Dar pe Twitter, aspectul a fost batjocorit ca ceva care ar fi acasă într-un hotel cu lanț, un cabinet stomatologic sau un Airbnb kitsch. Nu invidiez provocarea de a face artă care să atragă un public larg.

1633201738 450 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Dacă nu vă place arta implicită, puteți cumpăra alte tipărituri pentru a o înlocui.

Ikea intenționează să vândă o serie de tipărituri de artă diferite pentru 20 USD fiecare; schimbul între ele este la fel de ușor ca împingerea panoului prin cele opt decupaje de la colțurile din spate ale cadrului. Unii oameni nu vor iubi orice dintre selecții și chiar aș dori să puteți comanda modele personalizate ale propriilor fotografii. Din păcate, acest lucru nu este oferit de Ikea, dar compania spune că va lansa noi modele în mod regulat. Dacă cadrul Symfonisk se dovedește popular, poate că va apărea o piață secundară de imprimări pe Etsy.

Un alt aspect al difuzorului cu rama pentru care oamenii au discutat este cablul de alimentare. O piesă de artă cu un cablu care curge pe perete ?! Nu pot vorbi decât pentru mine, dar chiar nu m-a deranjat nici măcar. Cablul alb acoperit cu țesătură – chiar și rama neagră vine cu un cablu alb – are o lungime de 11,5 picioare, deci aveți multă libertate pentru a ajunge la cea mai apropiată priză. Dacă nu aveți nevoie de toată acea lungime, există un mic colț de depozitare pe partea din spate a cadrului, unde puteți înfășura și stoca cablul inutil (cu o curea de velcro pentru a menține totul ordonat). Dacă sunteți oprit de fir, poate încercați să lucrați cu magie cu o priză încastrată sau pur și simplu cumpărați ceva pentru a-l ascunde.

1633201738 928 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Cablul de alimentare vizibil deranjează unele, dar nu m-a deranjat.

Ikea și Sonos au acordat o atenție deosebită designului cadrului și una dintre micile mele atingeri preferate este că există mai multe căi diferite de direcționare a cablurilor care ies din cadru, astfel încât să puteți face ca cablul de alimentare să coboare din stânga sau partea dreaptă dacă centrul mort nu funcționează pentru tine. De asemenea, este posibil să lanțați două dintre difuzoarele de perete împreună cu un cablu (vândut separat) dacă doriți să păstrați lucrurile mai curate și să economisiți o a doua priză.

1633201738 457 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Comenzile sunt situate în spatele marginii stângi ale cadrului și sunt ușor de simțit.

1633201738 997 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Partea din spate a cadrului are un sistem de gestionare a cablurilor încorporat.

Întrucât costă la fel, s-ar putea să vă întrebați cum se compară difuzorul cu ramă de imagine cu difuzorul Sonos One în ceea ce privește calitatea sunetului. De fapt, sunt extrem de apropiate în ceea ce privește performanța. Se pare că acesta este stick-ul de măsurare pe care Sonos îl folosește pentru linia Symfonisk. Difuzorul raftului de cărți a fost 80% din drum (pentru mult mai puțini bani), dar difuzorul cadru este practic egal cu One – în ciuda faptului că acesta din urmă are mai multă profunzime cu care să lucreze. Există suficient bas pentru a oferi muzicii oomph-ul de care are nevoie, dar pereții nu vor zgâlțâi la niveluri normale de volum.

1633201739 686 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Dacă nu aveți prea mult spațiu liber pe birou, suportul AirPlay 2 face ca cadrul Symfonisk să fie un difuzor bun pentru orice Mac.

La fel ca One, difuzorul cu rama de imagine este unul sau doi trepte peste difuzorul dvs. inteligent mediu (cum ar fi Amazon Echo sau HomePod Mini de la Apple) în ceea ce privește calitatea audio. Sonos pune un ghid de undă în fața tweeterului pentru a ajuta la distribuirea uniformă a sunetelor de înaltă frecvență în jurul unei camere și, în general, hardware-ul de aici este suficient pentru umplerea majorității spațiilor de dimensiuni medii. De asemenea, puteți utiliza caracteristica Trueplay a Sonos în aplicația iOS pentru a regla ieșirea difuzorului pentru acustica unei anumite camere. Nu există microfoane încorporate pe difuzorul ramei, ceea ce corespunde produselor anterioare Symfonisk.

1633201739 454 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Configurarea se face cu aplicația Sonos.

Dacă cumpărați două dintre difuzoarele de perete Symfonisk, acestea pot fi utilizate ca înconjurătoare pentru o bară de sunet Sonos Arc sau Beam. Ikea mi-a trimis o pereche ca să pot testa cum se joacă la teatru acasă și am venit impresionat. Odată ce ați configurat al doilea difuzor, aplicația Sonos vă întreabă automat dacă doriți să le utilizați în scopuri surround cu orice Arc sau Beam face deja parte din sistemul dvs. Atingeți un buton, iar cele trei dispozitive sunt grupate atât pentru audio TV, cât și pentru muzică. (Pentru muzica din această configurație, puteți alege dacă cadrele să producă un amestec subtil – lăsând bara de sunet să preia conducerea – sau ceva mai complet și mai substanțial.)

1633201740 665 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Iese destul de puțin de perete, dar cel puțin obțineți un sunet bun în schimb.

1633201740 847 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Sonos a adăugat un ghid de undă la tweeter pentru a umple mai uniform o cameră cu sunet.

1633201740 532 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Ikea include un cablu de 11,5 picioare care ar trebui să fie suficient pentru a ajunge la o priză.

A avea un cadru de imagine pentru difuzorul sunetului surround este destul de diferit de un Sonos One; acesta din urmă poate fi plasat practic oriunde în camera dvs. TV pe un raft sau suport pentru o imersiune ideală. Dacă aveți situația potrivită de perete pentru două cadre Symfonisk în spatele canapelei, probabil că sunteți bine; alte machete ar putea avea nevoie de unele experimentări cu plasarea și volumul. Au sunat grozav în dormitorul meu asociat cu un Arc și cu LG CX OLED. Există setări în aplicația Sonos în care puteți introduce cât de departe sunt difuzoarele surround și puteți, de asemenea, să obțineți sunetul lor (separat de volumul barei de sunet) dacă sunt mai în spate într-o cameră decât ar fi în mod obișnuit. Calitatea sunetului nu dezamăgește, dar este posibil să trebuiască să vă confruntați cu setări pentru cele mai satisfăcătoare rezultate.

1633201740 96 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

În ceea ce privește sunetul, difuzorul cu rama de imagine este foarte aproape de un Sonos One.

Rama de imagine Symfonisk este în esență un difuzor Sonos; poți reda practic orice serviciu de redare a muzicii prin intermediul aplicației Sonos. De asemenea, acceptă AirPlay 2 și Spotify Connect – deși nu există Bluetooth, nici intrare auxiliară 3.5. Puteți să-l grupați cu alte difuzoare Sonos și să redați muzică diferită în fiecare cameră sau să faceți ca întregul sistem să redea același lucru în tandem.

În ceea ce privește funcționalitatea și ce este face, nimic despre ultimul efort comun de la Ikea și Sonos nu este nou sau unic. Și spre deosebire de cele două produse Symfonisk anterioare, acesta nu este un mod deosebit de ieftin în ecosistemul Sonos. Este pur și simplu despre factorul de formă și estetic. Dacă există o secțiune a casei dvs. în care un difuzor normal pur și simplu nu va funcționa – sau dacă locuiți cu cineva căruia nu îi place să aibă gadgeturi foarte evidente în fiecare cameră, poate că acest lucru va face trucul. Dacă ați sărit imediat la ideea difuzoarelor de perete pentru surround home theater, difuzorul cu ramă de imagine nu va dezamăgi. Mai bine ai spera că tu și Ikea aveți un gust similar în artă.

1633201740 120 Recenzie boxe Ikea si Sonos perete de sunet

Scopul fundamental este ca acesta să se amestece în casa ta, așa cum o face tehnologia rar.

Fotografie de Chris Welch / The Verge