Recenzie EP-01 a DropLabs: fantastic pentru VR, nu atât pentru îmbrăcăminte casual

Un set bun de căști este cheia pentru a spori imersiunea într-un joc VR. Nu mi-am dat seama că o pereche frumoasă de pantofi ar putea să o amplifice și mai mult.

Nu orice pantofi, atenție. Am testat EP-01 de 300 de dolari DropLabs, o pereche de pantofi de inspirație Yeezy cu difuzoare cu zgomot de bas încorporate în tălpi. Când se lovesc cu adevărat, se simte ca și cum aș imagina că ar fi să stau la un concert PA în timp ce scoate sunetul. Puteți regla intensitatea basului printr-o aplicație iOS sau Android, pe care va trebui să o folosiți oricum pentru a inițializa pantofii. Ai inițializat vreodată pantofi?

DropLabs intenționează ca EP-01 să fie purtat în viața de zi cu zi, oferind fără fir ritmul muzicii pe care o ascultați în căști. Sunt cu siguranță suficient de elegante pentru a nu oferi ascunderea difuzoarelor în interiorul lor, iar talpa lor plină de tehnologie îmi oferă o ridicare de încredere de pe sol. Dar, sincer, cred că adevărata chemare a EP-01 este pentru jocuri staționare acasă, cu căști de realitate virtuală fixate la cap.

Aplicate în VR, ele oferă un ingredient de care nu mi-am dat seama că lipsise. Sunetele lumii ambientale, bătăile muzicale, focurile de armă și practic orice altceva care emite un sunet în zonele de frecvență minime și medii va permite EP-01 să vă împingă explozii de bas pe tibie. Ei pot face acest lucru pentru jocurile standard non-VR pe care le-ați putea juca pe computer sau pe o consolă, dar există ceva special în utilizarea lor în realitatea virtuală.

Configurarea EP-01 pentru VR sau alte tipuri de jocuri este suficient de simplă, dar mult mai neîndemânatică și mai restrictivă decât dacă sunteți doar într-o plimbare ascultând muzică prin Bluetooth. În plus față de cumpărarea pantofilor, veți avea nevoie de cablul de joc propriu DropLabs, cu o latență redusă de 25 USD, care vă permite să conectați un set de căști cu fir și EP-01 la o sursă audio, cum ar fi un computer, un controler de consolă sau orice altceva. dispozitiv care are o mufă de 3,5 mm. Aceste încălțăminte au porturi de încărcare magnetice pe spate, pe care se fixează cablul cu latență redusă (DropLabs include un încărcător de perete cu fiecare achiziție de pantofi care se conectează la ele în același mod).

Cablul își face treaba fără probleme și nu este necesar să se instaleze drivere înainte de a putea intra, dar, din păcate, acest cablu este prea scurt pentru a fi util pentru VR-ul staționar. Dacă doriți să vă ridicați și să vă plimbați pentru o experiență la scară de cameră, persoanele care au o înălțime mai mare de aproximativ cinci picioare și cinci centimetri probabil vor smulge accidental unul sau ambele cabluri atașate magnetic care conectează pantofii la căștile dvs. punct. În cazul meu, am aproximativ cinci picioare, nouă centimetri, deci nu sunt foarte înalt și a trebuit să mă încurc în timp ce foloseam Oculus Quest 2 pentru a mă asigura că totul rămâne atașat.

Experiența mea de a purta EP-01 cu VR la scară de cameră a fost mult mai captivantă decât atunci când stăteam cu ei pe picioare. Aș putea dansa în ritm Efect Tetris în timp ce organizam tetrominoi descendenți sau în timp ce explodam toate țintele Rez: Infinit. Cred că am țipat când am fost surprins de experiența senzorială intensă provocată de un soldat combinat mare, purtător de scut, care m-a înconjurat Half-Life: Alyx. Simțirea sunetelor ca niște pași venind din lumea jocurilor m-a făcut să simt acea mult mai mult în joc. Acestea fiind spuse, dacă funcționează mai bine pentru tine să rămâi așezat, cred că vei avea în continuare o experiență extraordinară, multisenzorială.

Nu uitați să încărcați ocazional pantofii și să-i opriți când ați terminat de economisit bateria. DropLabs susține că acestea au o durată de viață a bateriei de șase ore și a trebuit să le reîncărc o singură dată, ceea ce cu mine le folosesc mai ales în potriviri și începe acasă. Dar dacă uitați să le opriți, pantofii difuzorului vor muri în cele din urmă și vor deveni pantofi obișnuiți – dar foarte grei.

Când am scris pentru prima oară despre pantofii pentru boxe DropLabs acum câteva luni, știam că trebuie să le încerc. Trebuia să știu cum ar fi să ai pantofi conectați Bluetooth de 300 USD care vibrează în tandem cu muzica pe care o ascult de pe telefon. Și din moment ce joc jocuri pe computer, am avut nevoie și să încerc accesoriul opțional care vă permite să conectați aceste pantofi la computerul dvs. cu un fir pentru a sincroniza sunetul jocului care vine prin căștile mele la pantofi, greoi, pe cât părea să aibă capul și picioarele mele erau conectate simultan la un computer.

Pot să raportez acum că experiența sunătoare este exact ceea ce am crezut că va fi, în bine sau în rău. Sunt pantofii cu cel mai bun sunet pe care i-am purtat vreodată, precum și cei mai confortabili pantofi pentru difuzoare care să-mi placă picioarele.

Glume deoparte, acestea merită cel mai mult banii dvs. dacă sunteți cu adevărat în VR. Cu toate acestea, veți fi supus în continuare configurării lor neîndemânatice, prin cablu, care necesită să cheltuiți încă 25 USD în plus față de 300 USD. Altfel, nu le pot recomanda pentru îmbrăcăminte casual, cu excepția cazului în care doriți cu adevărat să simulați purtarea a două greutăți conectate Bluetooth conectate la picioare în timp ce vă plimbați.