Recenzie EPOS GTW 270 Hybrid: caracteristici ușoare pentru cost

Căștile hibride GTW 270 de 199 USD de la compania audio EPOS sunt, după știința mea, primele căști fără fir realizate pentru jocuri – dar mugurii înșiși nu sunt cel mai mare punct de vânzare. Receptorul Bluetooth USB-C care vine cu căștile obține această distincție.

Este mult mai compact decât dongle-urile USB standard cu dimensiunea unei unități flash incluse în multe căști. De asemenea, este mai capabil să funcționeze cu codecul aptX cu latență scăzută (aptX LL) care oferă un sunet bun, fără întârziere percepabilă. Folosind receptorul, GTW 270 Hybrid poate fi deosebit de grozav pentru jocurile cu ritm rapid în care indicii de sunet contează pentru succes; dar într-adevăr, este frumos să ai pentru orice titlu.

Cu toate acestea, există o problemă: microfoanele nu funcționează atunci când ascultați audio prin receptorul USB-C. (Microfoanele încorporate ale căștilor funcționează, totuși, atunci când sunt asociate cu un dispozitiv prin Bluetooth.)

Iată vedeta spectacolului.

Aceasta cade mai mult pe limitările tehnice ale aptX decât deciziile EPOS. Într-un efort de a acorda prioritate lățimii de bandă pentru calitatea sunetului și capacitatea de reacție, numai canalul de redare este activ atunci când ascultați folosind dongle-ul USB-C. Acesta este un potențial break-deal pentru unii jucători care ar putea dori să poată sări într-un chat vocal cu prietenii de pe consolele lor. Dar, pentru creditul EPOS, latența dintre dongle și căști într-adevăr pare inexistent.

Acești muguri de culoare gunmetal au un design simplu și subevaluat, astfel încât să nu iasă prea mult din ureche. Nu sunt prea grele, iar potrivirea este confortabilă, datorită vârfurilor de silicon schimbabile care ajută la obținerea unei etanșări bune în ureche. În ceea ce privește comenzile, acestea au doar un singur buton multifuncțional care gestionează întreruperea și reluarea muzicii, schimbarea pieselor, precum și preluarea apelurilor telefonice. Cu alte cuvinte, fără dongle USB-C, acestea nu sunt atât de speciale. (EPOS face o versiune de 169 USD fără dongle.) Pentru uz general – cum ar fi apelurile telefonice sau muzica – puteți obține mai mult cheltuind mai puțin dacă verificați câteva dintre opțiunile din ghidul de cumpărare a căștilor fără fir al colegului meu Chris Welch.

În afara jocurilor, aceste căști pot fi utilizate ca orice alt set wireless pentru a vă conecta la telefon, tabletă sau laptop prin Bluetooth. Acestea acceptă Bluetooth 5.1 (cu codecul SBC sau aptX, în funcție de dispozitivul la care vă conectați) pentru muzică, videoclipuri, jocuri și apeluri telefonice, iar EPOS spune că le puteți asocia cu până la opt dispozitive. Împerecherea se face ținând apăsat butonul de pe carcasa de încărcare.

EPOS GTW 270 Hybrid

Singurul buton al GTW 270 Hybrid se află pe căștile din stânga.

Apropo de carcasa de încărcare: are un design complet din metal, din păcate, foarte ușor de zgâriet. Se încarcă prin USB-C; cu o încărcare completă, EPOS spune că poate livra până la 15 ore de autonomie suplimentară a căștilor. În perioada de revizuire, căștile GTW 270 Hybrid au atins nivelul de cinci ore pentru durata de viață a bateriei, care se potrivește cu revendicările companiei. Și dacă sunteți cineva care face joggingul transpirat ocazional sau pur și simplu nu vrea să fie prins în ploaie, acestea sunt rezistente la apă IPX5.

Am petrecut ultimele săptămâni folosind căștile pentru a juca jocuri alternativ pe PS5, Switch și laptopul meu de lucru de mai multe ori în fiecare zi. (În cazul în care sunteți curioși, există un adaptor inclus care vă permite să conectați dongle-ul la un dispozitiv care are porturi USB de tip A.) GTW 270 Hybrid funcționează ca orice set de căști fără fir pentru jocuri, dar factorul de formă cu adevărat wireless are ceva evident avantaje. Îmi place că mă lasă să mă mișc dezinhibat de fire, iar folosirea lor nu mă izolează (sau îmi încurcă părul) la fel de mult ca conservele voluminoase pentru urechi. Receptorul este pre-asociat cu mugurii și se conectează aproape instantaneu.

EPOS GTW 270 Hybrid

Fiecare căști se încarcă prin punctele de contact, iar LED-urile indică durata de viață rămasă a bateriei.

Îmi place, de asemenea, comoditatea de a putea folosi doar căștile din dreapta (cea dreaptă controlează transmisia Bluetooth, așa că ascultarea doar prin căștile din stânga nu funcționează), așa că pot păstra o ureche disponibilă pentru a asculta pachetele care sunt lăsate jos . Acest lucru, desigur, nu este nimic nou pentru persoanele care folosesc deja căști fără fir. Este pur și simplu nou să experimentați această libertate cu o cască de jocuri.

Am probat Sufletele demonului remake, 2018’s God of War, Ring Fit Adventure, și Fantoma lui Tsushima, împreună cu alte câteva jocuri, în perioada de revizuire. Deși nu au cea mai largă scenă de sunet sau cea mai clară separare de frecvență pe care am auzit-o pentru a asculta muzică, ele strălucesc cu sunetul jocului – în special, cu efecte de sunet surround și livrare de bas. Calitatea generală a sunetului nu este robustă în mod exploziv și există o limită pentru cât de captivante pot fi efectele de sunet surround, având în vedere driverele mici ale căștilor. Dar sunetul nu este prea compromis. Cu excepția cazului în care sunteți un jucător hardcore care trebuie să audă fiecare detaliu într-o prezentare clară, acestea vă vor potrivi.

EPOS GTW 270 Hybrid

Acestea funcționează glorios atât cu PS5, cât și cu Switch. Un adaptor USB-C la USB de tip A este inclus pentru a extinde compatibilitatea.

GTW 270 Hybrid ar fi foarte aproape de ideal dacă microfoanele ar funcționa în timp ce sunt conectate utilizând dongle USB-C. Din păcate, nu o fac, așa că utilizarea dongle-ului va fi aproape inutilă pentru cei care joacă frecvent jocuri multiplayer cu prietenii. (Este o poveste puțin diferită dacă jucați o mulțime de jocuri pentru un singur jucător și nu vă deranjează să nu aveți un microfon pentru jocuri.) Întrucât căștile nu sunt atât de utile pentru jocuri fără dongle, asta înseamnă că faceți mare compromis și este unul pe care niciuna dintre cele mai bune căști de joc pe care le-am testat (dintre care majoritatea sunt mai ieftine decât acesta) nu vă cere să le faceți. E alegerea ta.

Fotografie de Cameron Faulkner / The Verge